fredag 8 januari 2010

Enkelt

De e enkelt att va en bra mor när man har så bra barn. Älskade fina ungar, vilken tur jag har som har er...fast just nu sitter jag ensam med magont i soffan och kollar på Lets Dance. Pigan har åkt tillbaka till sitt Frankfurt, sonen drog på utekväll och lillpigan till tremänningen, precis som de ska va en fredagskväll som ensamma mamman...Jag passar hemmet ja tills de behagar komma hem :-) Älskar att ha ungdomar i huset, har varit underbart att ha alla hemma under några dagar, synd bara att jag varit sjuk, men hjärtat och själen är fylld av kärlek, kramar och omtanke från de som är viktigast i mitt liv...mina älskade ungar!

Men måste ha varit riktigt sjuk, hur f...n kan man glömma att ta ett kort på mina tre älsklingar när de äntligen är samlade...nu dröjer det ju ett halvår tills nästa gång vi är tillsammans alla igen. Pucko!

Fota iaf min Falufamilj i går vid familjemiddan. Tur de iaf :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar