fredag 26 juni 2009

Är det tillåtet att bara sitta inne när solen skiner som den gör. Jag älskar fint väder, men att dra till stranden helt själv är inte riktigt min grej, och har man ingen uteplats så är balkongen enda alternativet och där dör men av värmeslag efter 5 min. Fast jag tycker det är ganska skönt att bara strosa omkring i lägenheten med balkongdörren på vid gavel, plocka lite, läsa lite, vila lite, måla lite, ja göra sånt som jag har allt för sällan tid med. Det finns fortfarande en massa borden, men har man sin första riktiga semester så tror jag att man ska göra det man orkar och känner för, å jag har inte vilat så pass att jag är utvilad än. Det bästa med att vara själv i ett somrigt Falun är att man kan äta jordgubbar med grädde till middag. De är vad jag gjort idag.





Fammah gaajhkh dovnesh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar