måndag 29 juni 2009

Äntligen stranden

Ja äntligen kom jag till stranden. Har haft en underbar dag med en underbar vän. Sol, bad, fika å massa babbel, kan de bli bättre. Vad är de med oss nordbor å solen, att avsaknaden av sol gör att vi alla dras till solen som flugor till koskit. Tur att de inte är tvärt om kom jag just på :-P
Har nog tyvärr brännt mig lite på armarna, hör å häpna, har väll aldrig brännt armarna. Glömde dock tyvärr kameran hemma, men jag kan bjuda på en bild av min nya kylväska. Skulle köpa solstol på KlasOlsson, kom hem med en kylväska ist, så stolarna va slut. Är ju dumt att gå ut tomhännt när man väl tagit sig ner på stan i denna värme. Men det var nog tur för annars så hade nog både mat och dryck börjat koka i värmen som var. Den var alltså bra.
Tack Lisa för att du tog med mig på stranden.
Blev kvar en liten stund efter du gått eftersom jag fick sällskap av systeryster oxå.
Nu blir de mat, sen ska akvariet städas.
Fammah

1 kommentar:

  1. Tack själv Madde!! Det var jättekul att träffas och babbla lite även om vi blev avbrutna ibland av en lite bångstyrig 9-åring... han var dödstrött sedan, inte så konstigt =) Värre var det med 11-åringen som kom hem från Hellmansö med 38,5 i feber... det blir nog ingen strand för oss imorron. Ha det bra i fjällen, så ses vi den 25:e ;O

    SvaraRadera