onsdag 1 augusti 2012

Sommarland

Dagen idag var full av aktiviteter, sommar, sol och bad. Tog ungdomsligan och for på Leksand sommarland. Alltså; när man ska iväg på aktiviteter med nära och kära ett tips är att ta med så många du bara kan få till. Idag var vi 5 familjer + vänner som sammanstrålade i ett till slut soligt Leksand. Grejen är den att då hittar man alltid ngn som kan vara med en och man slipper slitningar i familjen. Å så kul vi haft. Började med lite mulet och bad i diverse rutchkanor och vattenbanor, tävling mot svågern och lek med ungdomarna, forsatte med sol, fika, mer bad (jag åkte tom frittfall och jag trodde jag skulle dö på riktigt), och avslutade med Marcolio och sen middag på Grekisk restaurang. Sen fick vi ta farväl från den här veckans inneboende, mkt sorgligt. Å nu ska vi packa för nästa äventyr. Laddat en liten stund med video och mc flurry. Tack och hej för idag. Sommaren som varit fortsätter en annan dag när inte solen skiner eller när jag inte har ngt annat för mig. I morn åker vi till en stuga utan ström så.... nu blir det lite glest igen. Kram kram






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar