tisdag 8 februari 2011

Im alive!

Jag vet att mitt bloggande = 0 just nu. Och för frankfurtpigan så bör jag ju visa ngt livstäcken iaf. Just nu är mitt liv mer späckat än vanligt och eftersom det redan tidigare var späckat så kanske ni förstår hur det är just nu eftersom jag alltid, hur fullt upp jag än haft, har haft tid att blogga.

I mitt liv just nu:
  • barnboksarbete
  • nytt tema och inläsning av andra världskriget
  • planering och arbete med faktalektioner kring förintelsen
  • viktprogram med träning minst 3 ggr i veckan, gruppträffar, promenader, mental näring och mental träning
  • nya golvmattor i hela lägenheten (just nu hall och kök)
  • nyårslöftet att umgås mer med vänner (hade tjejmiddag hemma här i fredags kväll och i lördags var jag på middag med utgång efteråt och igår skipbokväll med "tre apor" ;))
  • elevvård
  • stickar en ny vante till lillpigan (som tappat bort den ena och som inte ska behöva frysa längre)
Har nu en bild jag måste måla klart innan i morn och jag borde även sova så jag får mental hälsa.

Buerie jijje!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar