måndag 5 mars 2012

Veckan och helgen har varit helt galet händelserik och aktiv. Har iaf fått umgåtts med en av mina bästa och trognaste vänner och det är värdefullt.


Försäljningen på LopmeNaestie var sådär. Det sämsta på länge och som vanlig när man är på marknad så kostar det mer än det smakar. Men jag har knytit kontakter och haft färdefulla möten som jag tror lönar sig längre fram i livet så jag ser det som vinnst i marknadsförningssyfte och så vann jag för första gången i mitt liv ett pris. Jag vann tredje pris i ett lotteri och det var ett par skor från Kero. Å för en skogalning som jag sä är det de finaste och mest värda skor som man någonsin kan ha. så nu fattas det bara gröna och röda så är samlingen fullbordad. (Kan faktiskt tänka mig ett par grå oxå)



Idag är man igång med föreläsningar igen. Grycksbo år 4-6 idag och Gärde skola Leksand i morgon år f-6. Skulle ha tagit en dag ledig efter en så intensiv vecka, men man lär så länge man lever.

Sov gott folkens och ...  fammah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar