måndag 26 mars 2012

Lite egoboost och en ny blogg att läsa




Idag är det hemarbete med mitt nya företag som är på schemat.
Uppdatering av hemsida, kontorsarbete som sortering av räkningar, fakturautskick osv.

Satt och googlade på mig själv och skull hitta ngt att lägga in på min hemsida om mitt arbete och hittade då denna lilla notis om mig i en blogg. Det var riktigt kul att hitta en blogg av en som jag inte känner som skrivit om mig och mitt arbete som jag håller på med just nu.
Så kolla in den här. En fin blogg som jag tycker mkt om märker jag efter en stunds läsande och inser att den här vill jag spara som favorit och återkomma till när andan faller på.

http://efrikgarden.blogspot.se/2012/02/samernas-nationaldag.html

Hittade en fin bild som jag tänkte att den kan jag väl få ta när det är jag på bilden. Är det så eller?? Borde väl vara så iaf?? Jag frågar och chansar å blir svaret nej så får jag väll ta bort den sen.


Det är jag och min kompis sajveflickan "Eella" som är ute på turné.

Måste säga att jag tycker om att hitta artiklar, inlägg och berättelser om mig och mitt arbete.
Ha nu en fin dag och famma på er alla!

1 kommentar:

  1. Hej Madeleine
    ...det är klart att du får använda bilden jag tog när du var hos oss med ditt program! Tack för senast, vi ses på Falu stadsbibliotek någon gång.

    Med vänlig hälsning
    Maj Johansson

    SvaraRadera