onsdag 14 mars 2012

Livet

Ja livet är det som pågår medans vi lever. Jag är en tänkare och ibland tänker jag mer än vad som är nyttigt. Vad är livet, meningen med livet, livets gång, mitt liv, barnens liv. Sen möter man en människa som kämpar för att överleva och som kämpar för att förstå vad livet har gjort med henne då sätter man sig ner och förstår att detta är livet och mitt liv är bra. Tänk vad vissa människor går igenom och tänk vad vissa får utstå. Jag har världens finaste barn, världens finaste familj och jag vet att jag iaf kan lita på de som står mig närmast i livet. Det är det viktigaste man har i sitt liv och jag är tacksam för det liv som jag har. Jag är frisk (möjligen lite sliten) och man måste vara rädd om det man har idag för vi vet aldrig vad vi har i morgon. Mina barn är fantastiska. Och jag har fått möta kärlek igen. Det är livet. Läste detta idag och förstår att det är det som är det man behöver och som gör att man lever och lever bra.

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar