fredag 4 december 2009

Önskelista

Här kommer åretsönskelista...och som jag förstått så får man iaf önska precis vad man vill...det har min dotter lärt mig...önska kan man alltid...och ibland kan de slå in...och om inte...så har man iaf fått drömma en stund.

Stor canvastavla på mina barn, svart/vit

Pappelinamatta - Lilo, grön

Efva Attling smycke

Personlig tränare

Sommarpratarna 2009 på CD (går att beställa på SR)

solpuder med borste

Fotoshopprogram

Kaffemaskin

Digitalkamera Nikon D 5000

Arran stort fruktfat (svart)

Spikmatta

Badkudde

Armbandsklocka

Långa stickade strumpor (naturfärg/mönster)

Allt för min syster (dvd)

Makeover (klippning, färgning, ögonbrynsansning och färgning)

BH från underverket

Nu borde de va enkelt att handla ngt till mig ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar