lördag 22 januari 2011

Snöar

Här i Mittådalen bara snöar å snöar å snöar det. Detta har gjort att jag fått göra helt andra saker än vad som var planerat. Det går inte att bränna raku när det snöar... för det kan komma snö på keramiken som kan göra att den exploderar eller iaf spricker i ugnen. Så detta vart en riktig bom-resa. Nej då inte helt, jag har ju hjälpt min far...med vad...jamen skottat snö såklart. Fast jag har faktiskt glaserat all keramik iaf. Men nu får den ligga tills nästa gång jag kan åka upp. Jag har umgåtts med mina föräldrar lite oxå å det var ju faktiskt i december sist, träffat två fina vänner och så får jag på gedtie i morn. Å det var riktigt länge sen, så det ska bli riktigt kul.
Nu blir de sova så jag orkar med morgondagen.
Fammah !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar