onsdag 24 november 2010

Lite mkt nu...

Som ni förstår så är det fullt upp mest dygnet runt just nu. Så idag när de ringde från Kopparstadens måleriavdelning och frågade om jag han städa undan i vardagsrummet, kolla och beställa tapeter och ev målning tills på måndag så höll jag på att skratta på mig. Det är ju klart tänkte jag, varför inte?! Men jag lyckades avstyra det en vecka iaf, så nästa vecka vet jag oxå vad jag har att göra på kvällarna....
Den här veckan är det målning och pyssel för julmarknad, samtidigt har jag haft bedömningar för 60 elever i slöjd år 4-6 att göra klart, igår var det utvecklingssamtal för pigan och ikväll var vi på öppet hus på YA frigymnasium, har även haft 3 samiskalektioner idag. Tycker att det rullar på lite för fort för tillfället, men det är väll bara att bita ihop och komma igen :-P Varför klaga, det blir ju bara värre ;-)

Fammah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar