tisdag 30 november 2010

...fortsättn.

söndag: Jag hade lite måleriarbeten kvar, men min kära vän och numera även min privatchufför, hoppade in för arbete i renfabriken. Far å mor var nöjd, och jag fick arbeta ifred utan påpekningar att jag borde jobba lite, smart av mig att ha med en arbetsmyra oxå. Det ska jag tänka på i fortsättningen om jag vill skapa ifred ;-)
När vi väl kom iväg, så var det lite varuleveranser av konst efter vägen och vi han även in i Höste på lite giedtie. Fick pussa lite på min älskade pojk, som är saknad. Vi for sen mot Falun, med matpaus i Idre på Lodjuret och väl framme i Falun så var vi renköttsleverantörer oxå. Man hinner med otroligt mkt när man har hjälp och sällskap. Nu är det bara så himla tråkigt att insé att det är mkt roligar att vara två, och lättare. Delad glädje är verkligen dubbel glädje.
Fammah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar