måndag 16 november 2009

De kunde man inte tro!

Tänk att det kan vara lycka att kunna köpa sig en dammsugare!!! Mina barn tyckte jag var en smula knepig när jag som ett barn på julafton slet upp kartongen, monterade ihop alla delar och genast började dammsuga mellan deras fötter och alla skrymslen man kunde tänkas klockan halv 9 på kvällen efter 9,5 timmars arbetsdag. Men har man köpt sin första dammsugare, för egna pengar efter att ha varit utan i flera månader...ja då är lyckan stor. (bör nämnas att jag haft dammsugare tidigare, men dom har jag fått eller ärvt. Den innan var nog 10 år redan när jag fick den, och det var för 10 år sedan).


JAG HAR EN NY DAMMSUGARE! Å tänk, jag trodde väll aldrig att det någonsin skulle bli kul att dammsuga. Jag förstår då nu varför jag tyckt det varit så trist. Och undran och oron över motorstyrka, ljudnivå, sugkraft m.m...hahaha! Vilken som hellst av dagens dammsugare är nog lyx...att jag ens oroade mig...haha! Frågade sonen -hör du? svar - nej vad? Skönt att slippa hörselkåpor, ansiktsmask och att eftertorka/sopa.

Här har ni en lycklig kvinna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar