torsdag 29 oktober 2009

Aante mig !

Jag borde väll ha lärt mig och förstått att lov har man för att vila upp sig på inte till att fylla med en massa måsten. Nu sitter jag här med världens nackspärr och bara funderar på hur jag ska få allt att gå ihop. Har dock lärt mig att min kropp säger ifrån när det är för mkt, den säger till när jag måste stanna upp och invänta själen. Så nu försöker jag skala några måsten på min lista och invänta att min kropp och själ ska komma ikapp och förenas. De jag gjort hittills är:

  • sovit länge
  • gett upp planer på att åka idag
  • betalat klart räkningar
  • ringt och ändrat på några måsten
  • försökt fått tag på min massör
  • lagt mig på soffan med en varm vetekudde om nacken
  • letat fram en god bok

Nu ska jag göra mig en kopp te, värma vetekudden och läsa min bok.

Man måste invänta själen för att få balans och glädje i livetoch det man gör.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar