tisdag 12 juni 2012

Att odla en relation

Att ha relationer med människor är ett heltidsjobb som man bör ta på allvar och som med växter bör de vattnas, gödas, ha värme och tas omhand. När man jobbar mer än heltid och driver företag och är mor och försöker ha vänner och kärlek så gör man så gott man kan. Man har tur om man har människor runt en som förstår, hjälper och påminner.

I helgen har jag blivit med växthus och jag ska försöka lära mig hur det fungerar. Ett bra helgnöje där man får kraft för kropp och själ. Man kan tycka att det inte ska vara så kroppsligt krävande med ett växthus. Men har det stått utan omsorg i ngt år så får man ta i med hårdhandskarna och noga bygga en grund att odla på. Så vi får väll se hur jag klarar detta. Tur jag har hjälp och delad vårdnad med detta projekt.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar