onsdag 18 april 2012

Ser du löven för alla träd

Ja det är mitt senaste konsprojekt. Det är kul att jag har fått så mkt uppdrag och arbeten det senast året, men det är inte kul när man har ett jobb som ska skötas samtidigt och tar all energi så det är lite kvar till skapande. Men nu idag äntligen så kom det iväg, mitt bidrag till Hemslöjdsföreningens jubileum och utställning på Liljevalchs i Stockholm :)

Så här har lövet trätt fram...





...Och här är det färdiga löver som nu är skickat till Sameslöjdstiftelsen.



Nu är det bara att ta tag i nästa projekt.

Föreläsning i Ludvika
Sapmi awards
och illustrationer till dopbevis till Samiska kyrkorådet.

Å det mitt i flytten oxå.
Pust!

Å så ska man visst jobba samtidigt. Just nu är jag lite trött, men ska fira nu ikväll iaf att lövet är färdigt och ivägskickat. I morgon får jag ta tag i föreläsningen och i helgen blir det CV till Sapmi awards och sen...
Men nu.... vila å skål :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar