fredag 27 april 2012

Fredag

Det går inte riktigt som jag tänkt. Har fastnat här i soffan framför datorn när jag ist borde packa det sista. Har nog lite flyttångest och packpanik. Kan inte förstå vad det annars skulle kunna vara, inte ren lathet va??????
Har iaf ringt och fått telefon flyttad, hade nämligen glömt det så nu blir jag utan hemtelefon och internet i 3-4 veckor. Kanske därför jag sitter här för jag inte kan skiljas från nätet???
Har oxå kvitterat ut en nyckel till ett extraförråd, gjort ett födelsedagskort och haft samiskalektion. Ja, ja klockan är halv 2 och jag har ju iaf fått lite gjort. Men vet inte hur jag ska få allt packat tills i morn för då kommer flyttbilen. Hjälp!!!

Tur min man kommer i morn oxå å hjälper till. Han har lovat skruva ner allt som ska skruvas, rensa avloppen och bära tunga saker. Allt vad man behöver en man till. Just ja...
:) han hade överaskat mig och bokat in en utflyttningspresent....


Vi ska bo på hotell i helgen! Tjoho! Med hotellfrukost, spa och allt. Underbar karl de där.

Så om vi inte hörs på ett tag så beror de på att jag inte har ngt internet.
Fast kanske det äntligen blir ngt gjort då iaf. Inget ont som har ngt gott med sig.

Fammah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar