fredag 15 oktober 2010

Sömnadshelg / Söner!

I helgen ska jag sy... jag och pigan ska nämligen på mönsterkonstruktion och gaptakurs. Det är bara det att jag inte börjat packa än. Och det är hur mycket som hellst som ska med. :-P Så det är väll bara att börja kan ni kanske tycka... jag vet! men jag ska ha en lektion saemie till idag. Å för en liten stund sen så kom min kära pojk hit på besök, så det är mkt roligar att umgås med honom. Fast det första han tog fram var sin tvätt (som nu ligger i tvättmaskinen) och sen så undra han om jag hade nån lunch,jag säger bara" POJKAR"! Tur han är så himla söt. Å så typiskt att han kommer när jag åker...kan det ha varit en plan el??? ;)
Ska iaf bo i hans stuga i helgen. (Fast om jag ville på toa fick jag ta med eget papper, för de va visst slut. Man kanske får va glad att man fick den informationen innan man var där iaf)

Fammah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar