torsdag 14 oktober 2010

Snabbis!

Nu är det så att en snabbis för mig nuförtiden är ett snabbt inlägg på bloggen, fb, hemsidan eller något annat med media. Det kan även vara en titt på TVn eller en titt in till åabpa, inte för att min åabpa är nån media...men men, hon är väll då den enda person som är i närheten av en snabbis med mig, ja de blev ju int bättre förklaring, men om ni läser extra snabbt så kanske ni fattar... Så behöver jag säga att det är mkt nu alltså, de enda det är mkt av är jobb, fast det är ju bra, tycker nog dom som är arbetslös. Ja, ja, har iaf hunnit med att boka in en resa till min älskade dotter (eller rättare sagt hon bokade, jag betalade, så det är ju tur att jag har så mkt jobb, så vi kommer dit). Dit ska vi inte en snabbis iaf...en hel vecka ska vi alla vara där, jag och mina älskade ungar. Men nu lär jag lägga mig så jag kan jobba i morn, så vi har råd att vara i Tyskland i jul. Min absolut bästa julklapp till mig själv, ska bli underbart kul.

Fammah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar