fredag 11 juni 2010

Student 1


Nu är lokalen iordninggjord, presenter fixade, maten klar (nästan) byxor färdigsydda, gapta helt klar, håret på sonen klippt...jag är alltså så gott som färdig. Nu väntar vi bara på att Angelica ska anlända. Sen är det bara Marika som fattas...men hon är på konfa i år och det verkar iaf som att hon har det bra. Hon kommer att fattas, men vi ska göra så gott vi kan, och fira för allt vad tyglarna håller. I morn ska jag skjutsa min älskade pojk kl. 07.30 till skolan för fotografering å sen är det full fart med det som återstår av förberedelser. Eftersom min stora piga kommer hem så skriver jag för lillpigan ist. Kanske hon kan ta sig in på någon dator och får uppdatering iaf.

En tråkighet...tror jag har tappat bort 2-3 minneskort till kameran full av bilder...jag gråter inombords och hoppas att det inte är sant. Men i morn ska jag ta nya bilder.

Fammah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar