lördag 6 februari 2010

Morgonpigg!?

VAD gör jag uppe så här tidigt en lördagsmorgon??? Ja de kan man verkligen undra, eftersom jag verkligen är en kvällsmänniska. På helgerna sover jag långt in på förmiddagarna om jag har möjlighet...så varför denna helomvändning!?
Men det än nog bara tillfälligt...om någon timme får jag nog en sömnattack och somnar en stund för att ta igen de förlorade morgontimmarnas sömn. Nu är det så att jag hjälpt iväg mina barn som just gett sig av mot norra Dalarna och ska hjälpa sin far med lite jobb i renköttsbranchen. Sååå, nu är jag utan bil igen och jag har hunnit bli pigg på cupen, men jag sja utnyttja tillfället och jobba lite nu på moronkvisten...jag har ju som sagt inte gjort mina illustrationstimmar och om nån timme så är jag väll trött igen.

Just ja... gårdagens middag var en succe...tjejerna hade lagat en otroligt underbar trerättersmidag och sällskapet och kvällen var jättetrevlig...jag och pigan gick hemåt förs vid 12 tiden :-) Sen rasa vi i säng... Fammah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar