tisdag 26 maj 2009

Skola med temafest

Tänk!

Fortfarande efter snart ett år kan jag inte riktigt fatta att jag haft sån tur och fått jobb direkt efter utbildningen, och att jag får jobba med det jag tycker är roligast.
Skapa.

Fatta! Fast anställning i dessa tider. Det är ju en dröm.



I kväll har vi haft temafest, och vilken temafest. Vilka kreativa elever vi har och vilka engagerade lärare det är där jag har förmånen att få jobba. Temat denna termin har säkert inte ungått någon, men "Tell us Tellus" är namnet på vårat tema för rymden. I kväll var det dags att summera terminen och redovisa en del av alla arbeten vi gjort den här terminen. Det har varit allt från utställning till sång, teater, dans, musical, rymdrum och forskarverkstad. Några glimtar ur kvällens aktiviteter bjuder jag på här:


Planeterna i 3-D
Energismart tittskåp.

Rymdmusical



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar