lördag 4 februari 2012

Gårdagen

Mitt första skolbesök i min turné gick iaf mkt bra. En högstadiesärskola med fantastiska människor, både lärare och elever. Jättekul med nya möten och nya erfarenheter. Dock var det en del som krånglade men det är bra inför fortsättningen, för jag fick lite saker som jag måste tänka på.
Och att det tar en del på energin att vara så engagerande.
Efter skolbesöket i Borlänge så var det hem och ha samiska via skype och sen en promenad på Runn och sen besiktning av lägenheten. Så nu är de klart. I maj flyttar vi.

Sen var jag helt slut (förkylningen hjälper väll inte till precis). Så det var soffan mest hela kvällen.
Idag ska jag nog inte göra nått.
Jo jag måste kolla igenom inför föreläsningen på måndag...varför ska jag hålla på så här, varför kan jag inte nöja mig med det andra nöjer sig med? Fast är alla så himla nöjda som dom ser ut? Är det bara jag som ältar livets existens???

Fammah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar