tisdag 31 januari 2012

Sista dagen

Ja det är sant! Har gjort sista arbetsdagen på min skola för ett tag. Eller betald iaf... I morn ska jag dit någon timme och introducera min vikarie och lämna över. Känns ganska skumt faktiskt. Hade en del arbeten kvar oxå som jag suttit på skolan till halv 8 i kväll för att hinna slutföra (hann inte allt, men en god bit på väg iaf) Så nu ska jag försöka skriva lite vad jag håller på med under de 2 kommande månader som jag är tjänstledig för att informera skolelever i Dalarna om samer. Kan vara bra för att se hur mkt tid jag lägger ner oxå och se om det är någon skillnad på att vara lärare eller göra ngt annat. Kan kanske kalla det här ett litet privat forskningprojekt.
Har börjat lite smått idag med att plasta in storbilder från min bok till mina sagostunder för yngre barn och elever. Måste även skriva en faktura till Landstinget. Sen får det räcka i kväll för än så har min arbetsdag 3 tim kvar och på den tiden ska jag göra klart en lektion i bild för år 8, fylla i matriser för bildarbeten från temat, leta fram alla skapararbetssedlar, skriva ut 2 månaders planering för vikarien och .... tror nog det var allt fakt, hm, hann nog en hel del ändå. Nä visst ja, sammanställa utvecklingssamtalen jag hade igår och ett mail om en elev. Ja, det är väll bara att sätta igång då.

Hjälp! Räkningarna ska visst vara betalda idag oxå... Tack och hej! Ha en bra kväll alla som inte tröttnat på att gå in här.

Puss på er!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar