fredag 9 december 2011

9:de goeve / 9:de december

Kära bloggkalender. Det är idag ni ska lägga lutfisken i blöt...Vem gör liksom det nuförtiden och varför vet jag det?
Jo idag är det Anna som har namnsdag idag och ett av mina namn är nämligne Anna, och jag vill gratulera alla med Anna i sitt namn just idag.

Grattis alla Annor som:
Mig själv, tjidtjie, storpigan, vänner, kollegor och annat löst folk som ´jag känner :)

Idag far jag till en väns fäbod där vi ska vila, sätta betygen och äta gott. Det är ingen teckning där så jag skriver min kalender nu.

Dagens att göra:
Åk till en stuga långt ut i skogen och glöm allt vad jul heter.

Dagens att tänka på:
Skönhet kommer inifrån. Du blir vackrare om du är lycklig och tycker om dig själv.
                                                                                                                                                             Mia Törnblom "en härlig bok"

Ha nu en härlig fredag så ses vi i morn igen. Kommer hem i morn och då ska jag se min fantastiska dotter dansa. Tjoho!


fammah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar