torsdag 15 december 2011

15:de goeve

Sitter helt utmattad efter en intensiv dag. Vi och våra elever har nämligen haft julshow. Och som vanligt var den helt fantastisk. Duktiag elever, bra musik och stämmningsfullt luciatåg.

Ska dra tidigt i morgon norrut. Först lektioner i Mora och sen födslsedagsfirande och julmarknad i Mittådalen i helgen. Så nu måste jag ordna med allt. Men behövde bara ta igen mig lite först.

Som mor blir man stolt när man hör berättas om bra saker om sina barn. Och det spelar nog ingen roll hur gamla de blir. Ikväll fick jag höra om hur otroligt nöjda min dotters arbetsgivare var med henne genom en gemensam vän. Att saker man ser som fina och goda har speglat av sig på ens barn.

Fick höra att hon aldrig var omöjlig, alltid positiv och så arbetsvillig. (det värmer ett moders hjärta ska du veta pigan!)

Men mina barn å syskonbarn här hemma gör mig oxå stolt så jag sitter här mest å ler :D



Idag har jag varken tid att göra eller tänka ngt extra utöver jobb och måsten. Så hitta på ngt själv vett ja å skriv det det till mig. :)

fammah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar