torsdag 17 november 2011

Rapport från sjuklägret 2

Ja här ligger man och bara undrar hur länge en sjuka kan pågå egentligen. Iaf feberfri dag igen och värken i kroppen har avtagit. För två dagar sen var jag oxå feberfri, men den trivdes nog så bra hos mig så den kom tillbaka (febern alltså). Natten i natt har varit sömnlös, hoppas det var kulmen på en nu 8 dagars sängläge (inne på 9onde dagen) Nattens sömnlöshet innebar iaf att jag läste ut en bok som min kära dotter tyckte jag skulle läsa häromdagen. En riktigt bra ungdomsbok. Jag brukar ju vilja få in nån liten ungdomsbok mellan varven. Så......
....dagens boktips är:


Otroligt spännande, kunde verkligen inte slita mig. Tror jag läste halva boken i natt. Var bara tvungen att veta hur det skulle gå för Kathrine och hur hennes syster Rachel blev mördad, och den där Alice, vem är hon egentligen. LÄS vett ja!

Det sista läkaren sa till mig innan jag lämnade hälsocentralen var:
-gå nu hem och lägg dig i soffan, läs en god bok, ta en kopp te och vila!
 Det är ju bäst att göra som doktorn säger!

Fammah Falueste!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar