torsdag 7 april 2011

Onsdagslistan

Dagen började bra med effektivt arbete.
  • Planering av 9ans sista bildarbeten
  • Lämnade in två månaders lönerapport för samiskalektioner i Falun. (skönt, har nämligen glömt det)
  • Kollat bankkonton å likviditet
Sen kracha allt och efter bildlektionen fick jag plötslig yrsel, magknip, illamående och hjärtklappning så jag fick så snällt åka hem och lägga mig. Sov sen helt utslagen i 4 timmar och vaknademed feber och utan att må ett dugg bättre. Men som ensamstående mor så har man ingen som tar hand om en så det är bara att bita i hop och fortsätta. Så kvällen fick listan att bli lite längre iaf.
  • skjutsa å hämta lillpigan på dans
  • vattna blommor hos L (är förståss blommvakt oxå den här veckan)
  • handlat
  • diskat
  • packat (fast är inte klar på långa väganr)
Nu MÅSTE jag sova igen så ajg orkar i morn.

Just ja! Jag var ju med i radion i morse oxå :)

1 kommentar:

  1. Ohh... du får absolut inte bli sjuk nu. Vi ska ju vila i helgen ♥ Kram

    SvaraRadera