fredag 15 april 2011

Fredag

I kväll är jag bjuden på två fester...å eftersom jag har så svårt att göra folk besvikna och för att jag inte vill missa ngt så ska jag på båda. Tjejafterwork kl. 17.00 och tjejskipbo-kväll vid 19.00 så nu måste jag lägga på ett kol...
Har dock hunnit med:
  • bedömning
  • till skola med alla matriser som skulle in i pärmar idag
  • haft saemie
  • städat balkongen (och för er som vet hur den sett ut i vinter så förstår ni att det är en enorm bedrift och ett enormt springande till sophuset av diverse saker och material. Har fyra kassar i hallen just nu som ska på sopstationen oxå). Tog ingen före och efter- bild för då hade ni dånat, och vill bespara er det inför helgen.
  • tvättat två maskiner
  • ätit lunch
Nu ska jag bara:
  • på systemet
  • tvätta bilen
  • åka med sopor
  • hämta mitt pass
  • träna och duscha
sen är jag redo... allt detta på 3.5 tim. Hm! Bör nog sluta nu...

Trevlig fredag på er alla. Fammah!

2 kommentarer:

  1. Alltså balkongen! Jag vet ju hur den såg ut så BRA JOBBAT MOR! :D

    SvaraRadera
  2. Hoppas jag kan komma å inspektera balkongen nå'n gång i vår/sommar...

    Fammah /Sanna

    SvaraRadera