torsdag 3 februari 2011

Gör annat

Barna har tagit bilen och dragit till Jokkmokk... själv sitter jag ensam hemma och är helt slutkörd efter en intensiv och fullspäckad vecka...ändå har jag hunnit med att gå på gym två gånger den här veckan :-) Kanske därför de e lite bloggande. Å ja lite TV oxå, fast inte så mkt som vissa verkar tro. I söndags t.ex var jag å pigan på skridskortur på Runn. Tog bilder, men nu är kortet med bilderna på i Jokkmokk som även min bil är märkte jag i morse. (Alltså, jag hade lånat ut den helt frivilligt, men liksom bara glömt bort det)
I morse var jag redo att ta mig till jobbet å sprang runt å letade nyckeln för fullt när jag plötsligt kom på att...
...just ja, min bil är i Jokkmokk???!!! Oj då måste jag ju ta bussen. Den missade jag ju såklart och kom försent på jobbet. Hur kan man glömma att man lånat ut en hel bli??? ni kan ske förstår att det är lite mkt nu. Fast kan jag kanske skylla på mitt låga energiintag?!

Vi har haft temastart på skolan idag oxå. Den här terminens tema heter "Under ytan" . Nu är det bara att fylla lektionerna med ngt, ska jobba med bla det i helgen. Nu blir det sova, å i morn blir det att äta. Första tyggbara målet på en vecka. Å till kvällen kommer mina fina studiekompisar från Högskolan. Blir nog lite foton, för jag har lånat ut kameran till lillpigan så visst blivit så stor så hon får åka till Jokkmokk.

kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar