fredag 25 februari 2011

Friluftsdag

Nu bara lite om vad jag gjort idag...mest för dig pigan!
I morse var det -23 grader här i Falun och det var planerat för friluftsdag vid Stångtjärn... Det var bara att packa bilen full av skidor, matsäck och massor av kläder. Vi i personalen beslutade att vi skulle genomföra dagen och det var tur de för mitt på dan var de kring -10 och solsken.Så en fin dag med längdskidor och fika..inte alls dumt. Sen hem och kolla på VM... TJOHOOOOO! Säger jag om det. Stod bakom soffan och hoppade jämfota medans min städerska försökte dammsuga vardagsrummet mellan mina hoppande fötter. Guld och brons!

Sen skjutsade jag pigan på träning och for själv på gymmet och körde en 1/2 timme styrketräning och 40 min på löpbandet. Avslutade med stretching och 15 min i masagestolen :D Sååååååå härligt!
Jag sprang fakt 4 km idag på 30 min. Målet är tjejruset i vår 5km på 30 min. Får se om det är ett orealistiskt mål eller om det kan gå. Nu går jag iaf in i sportlov och det känns både skönt och smått stressande. Det är ju nu jag ska jobba med mitt konstnärsskap och släppa min debutbok...vist låter det sjukt? Måste säga det till mig själv minst en gång om dan för att fatta. Fattar nog inte hel än...men om en vecka 16.30...då kan jag kalla mig barnboksförfattare.
Nu måste jag sova.
 Har en späckad dag i morn:
  • saemie
  • färgning och klippning av hår
  • träning med åabpa
  • skjutsa pigan till bussen
  • städa
  • få karlbesök ;)
Fammah!

2 kommentarer:

  1. Tack för att du skriver till mig! Jag uppskattar det verkligen (speciellt som du är rätt svår att få tag på nu för tiden.. ;P)

    också älskar jag dig. Mest. <3

    SvaraRadera
  2. ÅååH Är det tvinstallatören som besökte dej???
    //
    åZa

    SvaraRadera