torsdag 15 april 2010

Jag lever

Jag lever om än knappt ;-) Nä då, men det är mkt nu... kom precis på att jag glömt skicka in bostadsbidragspapper, lämnat in lönerapport för mars, ringt banken i norge och tvättat inför pigans resa på språkbad. Men det är ju en dag i morn oxå...sen rymmer jag några dar. Tycker att tiden rinner iväg, halva april har redan gått och jag har just kommit på att det är april, sen är det ju maj (med deklarationshelvete, (ursäkta svordomen)) å sen är det juni med student å konfirmation HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP!

Ingen panik.... kan man säga upp sig nu eller kanske iaf ta långledigt...kanske tjänstledigt. Jag rymmer iaf över helgen å hoppas på att allt är löst på sönd.

Fammah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar